min dag!

Gått upp ur sängen, tagit på mig kläder, sminkat mig och plattat håret, ätit frukost, åkt till skolan, haft lektioner, suttit o väntat i 2 h efter skolan pga utvecklingssamtal (hade inte kunnat åka hem, för skulle inte komma in till stan sen då typ), kollade på film medans jag väntade, åkte o fika med mamma och pappa och firade farsdag med honom idag, kunde inte träffa honom i söndags, gav han sin present, åkte hem, åt en smörgås med skinkost (omnomnom), satte mig i soffan och kollade tv, mamma fick åka till stallet själv idag, för jag är jätte trött idag. bakade chokladbollar, kollade tv, åt en chokladboll, gick o la mig i sängen och kollar tv och skickar med folk på snapchat. Min dag! intressant? nope! ;) 

haha förlåt för detta inlägg, men får dåligt samvete när jag inte bloggar, så skrev ett snabbt inlägg om min dag! ;) 

hur har eran dag varit? :) 

btw, har ju färgat mitt hår till mörkbrunt med skiftningar i svart ( min normala hårfärg typ).


vad tycks? :) hiss/diss?





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: